Sunday, January 27, 2008

Älskling...


Stora tjejen är 6mån nu!

Sitta kan vi nu också!

Lite liten för denna nu men de är roligt ändå att sitta i den


Så fin i hårspännet!


lite magträning!




Lite kort ifrån julafton hos faster!







Sunday, December 16, 2007

goa bilder på våran prinsessa...

Å där var tv:n också





Första smakisen gröt!

Pluttis hade inte gått upp så mycket som hon på BVC ville så vi skulle börja att introducera gröt .Men de gick inte så bra med gröt så efter 5 dagar ska vi testa palsternacka få se hur de går.









Sista badet för detta år!



Man ska verkl på allt hela tiden till och med arm puffarnaigen suga

Funderar lite...



Här släpptes meja under vattnet och jag tog emot henne! torpeden kallades detta dyk :)