Wednesday, June 6, 2007

Nu är det bara bebisen kvar snart!!




Nu är jag klar med mitt fina skötbord måste tilllägga att barndoms kompisen Emma var här och hjälpte mig att sy tyget ;) tack Emma.

Sen har mamma varit här och vi var iväg och köpte allt som behövs till en spjälsäng :) tack mamma och pappa!

Monday, June 4, 2007

Här är kort på hela mig som gravid inte bara magen






Ja nu börjar magen ta form om man säger så ;) men jag trivs än så länge att vara gravid! här är jag i v.35+2

Thursday, May 24, 2007

Avgjutning av magen vecka 33+5







Jag och Daniel gjorde en liten avgjutning av magen ;) vi blev riktigt nöjda! men det var jobbigt att stå i ca:45min var inte långt ifrån att jag svimmade.


Wednesday, May 2, 2007

Lite grejer jag ska göra nu när jag går hemma!

* 2 maj I väntans tider (skönhetsbehandling)
* 7 maj ansiktsbehandling
* 9-14 maj Åker på mini semester till Göteborg
* Tvätta fönster
* Lämna in Sofftyg på tvätt
* Klippa och färga håret
* 11 JUNI HÄMTA BARNVAGNEN!!
* Köpa säng + täcke och kudde
*säkert fika en massa med andra mammor som går hemma i väntans tider
* Ja sen får gärna pyret komma ut gärna nån vecka före istället för nån vecka efter

Kanske har hjälp nån annan på traven med vad man kan göra när man går hemma...

Saturday, April 21, 2007

Monday, April 2, 2007

Havandeskapspenningen gick igenom!

Gud så skönt äntligen kan man slappna av,men det är ett och annat papper man ska skriva allt ska vara så inveklat.
den 5 maj men jag får gå hem redan 29april för jag har min ledig vecka på jobbet. Så nu får man börja planera vad man ska hitta på så dom 2 månaderna går fort...

Nu ska jag ta en promenad i mina nya springskor och fundera vad som ska hända från 29 april och framåt :)

ha de gott...

Thursday, March 22, 2007